آمار کلنگ‌زنی در ایران بالا است/ مدت زمان عملیاتی‌شدن پروژه‌ها در کشور بالاست
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 181
نویسنده : محمدرضا علیمردانی
 
 
 
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس:
 
آمار کلنگ‌زنی در ایران بالا است/ مدت زمان عملیاتی‌شدن پروژه‌ها در کشور بالاست

خبرگزاری فارس: نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بالا بودن آمار کلنگ‌زنی در ایران و به تبع آن در استان گفت: ای کاش آمار کلنگ‌زنی پایین و مدت زمان عملیاتی‌شدن پروژه‌ها هم پایین می‌آمد.

 
خبرگزاری فارس: آمار کلنگ‌زنی در ایران بالا است/ مدت زمان عملیاتی‌شدن پروژه‌ها در کشور بالاست

 

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محسن علیمردانی بعد از ظهر امروز در نشست نمایندگان مجلس شورای اسلامی زنجان و طارم با روسای هیئت‌های ورزشی استان زنجان اظهار داشت: ورزش استان زنجان رتبه خوبی در میان سایر استان‌ها دارد.

وی با اشاره به موفقیت‌های به دست آمده افزود: آنچه که باید مدنظر قرار گیرد ضعف‌های موجود در کنار موفقیت‌ها است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: موفقیت‌ها نباید موجب کتمان ضعف‌های مورد شود.

وی با تاکید بر ظرفیت‌های مناسب استان زنجان تصریح کرد: ظرفیت‌های موجود استان، قابلیت نقش‌آفرینی بسیار بیشتر از این‌ها را به استان زنجان می‌دهد.

علیمردانی با اشاره به موفقیت‌های کسب شده در ورزش‌های انفرادی برای استان زنجان گفت: باید قبول کنیم که استان در ورزش‌های گروهی ضعیف است.

وی با مهم برشمردن نقش پول در موفقیت‌های ورزشی افزود: در مواقعی هم نقش باید برنامه‌ریزی و استفاده از توانمندی‌ها در موفقیت هم مورد توجه قرار گیرد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی بر صرف‌نظر از تبلیغات بر کارهای انجام شده اشاره کرد و گفت: باید قبول کرد که در عمل، مشکلات فراوانی در سطح استان زنجان وجود دارد.

وی آزمون و خطاهای فراوان را از مشکلات مطرح در جامعه امروز ایران بعد از 33 سال عنوان کرد و ادامه داد: باید با همدلی برای حل مشکلات برنامه‌ریزی کرد و موفقیت‌ها را گسترش داد.

علیمردانی با اشاره به اینکه مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی با همه توان در صدد رسیدگی و حل مشکلات موجود در استان زنجان است، اضافه کرد: این نمایندگان ضمن انجام تلاش در سطح استان، سعی در استفاده از ظرفیت‌های خارج از استان برای رسیدگی به امور از جمله ظرفیت مجلس برای حل معضلات دارد.

وی بر توجه به ورزش‌های همگانی تاکید کرد و گفت: ورزش ارزان و همگانی و استفاده از اماکن ورزشی حق مردم است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی آمار کلنگ‌زنی در استان و سطح کشور را بالا اعلام کرد و تصریح کرد: ای کاش به جای کلنگ‌زنی یک هزار پروژه 10 پروژه کلنگ‌زنی شده و در مدت زمان کمتر به بهره‌برداری برسد تا از هدر رفتن سرمایه‌ها جلوگیری شود.

وی تاکید کرد: مسئولان در انجام پروژه‌ها، ضمن در نظر گرفتن زمان بهره‌برداری باید به مکان هم توجه کنند تا مبادا پروژه ساخته شده بعد از مدتی به دلیل عدم استفاده، خود به خود از بین برود.

در ادامه این جلسه رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان زنجان نیز از امکانات خوب ورزش شهرستان زنجان خبر داد و گفت: شهر و استان زنجان با شش استان برتر کشور در امر ورزش رقابت می‌کند.

احمد شیرود میرزایی با اشاره به جنگ نرم به راه افتاده در دنیا بر ضد ایران افزود: ما هنوز آرایش جنگ نرم را به خود نگرفته‌ایم.

وی بر لزوم فراهم‌کردن امکانات انجام ورزش برای مردم تاکید کرد و ادامه داد: واقعیت این است که اگر خودمان برای فرزندان ایران زمین برنامه‌ریزی نکنیم دیگران این کار را انجام می‌دهند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان زنجان با اشاره به برگزاری همایش‌های پیاده‌روی در سطح شهرستان زنجان، گفت: برگزاری این همایش حتی به روستاهای شهرستان زنجان هم کشانده شده است.

وی با اشاره به اینکه ورزش، بهداشت و آموزش مردم باید به صورت رایگان تامین شود، ابراز امیدواری کرد، این امکانات روزی برای مردم ایران فراهم شود.

میرزایی از وجود هفت سالن ورزشی در شهرستان زنجان خبر داد و افزود: این سالن‌ها برای درآمدزایی اجاره داده می‌شود.

 




:: برچسب‌ها: آمار کلنگ‌زنی در ایران بالا است/ مدت زمان عملیاتی‌شدن پروژه‌ها در کشور بالاست ,



مطالب مرتبط با این پست
.